7 februarie 2015

Tunarea..unui...laptop...



Înainte de a mă înscrie la această campanie am decis să mă uit mai întâi pe site-ul http://www.laptopgarage.ro/ şi să văd ce aş putea cumpăra de 200 de lei dacă aşştiga... deobicei, sunt unele concursuri care au produse doar scumpe, oferă un voucher de 50-80-100-200 lei etc. Dar sunt şmecheri, în sensul în care trebuie întotdeauna să dai o diferenţă de bani în cazul în care câştigi pentru că nu exista produse care să se încadreze exact în suma câştigată.
Totuşi, uitându-mă pe acest site am observat produse ieftine, începând de la genţile de laptop (şi chiar am nevoie de una, pentru că ultima mi s-a rupt chiar la trecerea frontierei în Turcia.. da.. a fost o întâmplare tracigo-comica-in sensul în care îmi lipsea o valiză în dinţi aşa eram de încărcată şi „norocul” a făcut să mi se rupă geanta de laptop pe care o aveam fix când dădeam paşaportul... mi-am „colectat” laptopul de pe jos, slavă domnului era intact, am reuşit să leg cumva cureaua de mâner şi am plecat) până la tablete sau telefoane smartphone.

Chiar dacă sunt fată şi se spune că fetele nu se pricep la calculatoare, de fiecare dată când am o problemă cu laptopul o rezolv singură... ştiu să îmi instalez singura windows-ul, să instalez alte programe, dacă apare o eroare să o fixez şi tot aşa.. dar.. despre trebuie să recunosc că despre tunarea unui laptop nu auzisem până acum.. de tunarea unei maşini da, de tunarea calculatorului, hai să nu mint, auzisem de la amicii mei care jucau în reţea GTA si aveau nevoie de tot felul de componente noi la calculator.. dar... despre tunarea laptopului? Hmm, ok, nici o problemă.. orice se învaţă.
Ce am aflat?
Ca laptopul nu este un simplu obiect, pe care îl aruncăm de colo până colo.. că are nevoie de îngrijiri speciale, ca bateria se poate uza, la fel şi tastatura, ca să nu mai vorbesc de display, care se poate sparge dacă nu avem grijă de el în mod corespunzător.
Dar, o să încep cu începutul.
  
Laptop Garage vă oferă din stoc orice tip de încărcător pentru aproape orice model de laptop de pe piaţă. Dacă modelul de încărcător laptop căutat nu se regăseşte pe site îi puteţi contactata pe cei de la www.laptopgarage.ro telefonic, pe chat sau prin e-mail întrucât sunt disponibile mult mai multe modele atât în stoc cât şi la comandă.
Eu am un laptop Acer şi un Asus.. la ambele am văzut că au discount de 20% la încărcătoare.. suuuper..






Pe http://www.laptopgarage.ro/ găsiţi o gamă variată de baterii pentru laptopuri, de la toate firmele posibile, începând cu Acer, Asus, până la Uniwill.
Cum ne dăm seama că bateria de la laptop trebuie schimbată? Când bateria nu mai ține decât câteva minute sau zeci de minute, atunci e clar că s-a dus și trebuie să o înlocuim. Bateria se poate strica și își poate pierde din proprietăți din cauza căldurii, atunci când se încinge laptop-ul că îl ținem pe pătură sau pe orice altceva care împiedică ventilarea corespunzătoare, și datorită utilizării în timp. Chiar dacă o scoatem și o punem într-un sertar, aceasta tot își va pierde din putere odată cu trecerea timpului.
Deci avem nevoie şi de un cooler pentru a prelungi viaţa bateriei.
  



Dacă nu ştiaţi, tastatura este componenta unui laptop care se uzează cel mai repede. Odată cu uzura apar şi viciile de funcționare, care impun înlocuirea. Din nou, Laptop Garage oferă din stoc sau la comanda orice model de tastatură pentru orice model de laptop. Produsele sunt 100% noi, sigilate, protejate în ambalaj special, însoţite de certificat de garanţie şi transport GRATUIT. Gamă largă de culori disponibile, cea mai bună calitate, cele mai bune preţuri la orice model de tastatură laptop. Montajul tastaturii de laptop este de asemenea GRATUIT în service-ul lor.
Din nou.. spun.. suuuper..

Deci, adunând 1+2+3= 1
Ştiu, ştiu, matematica e grea.. ar trebui să dea 6 dar la mine rezultatul e 1 pentru că veţi avea un singur laptop.. unul tunat, cu funcţii noi, care va funcţiona mai bine, care o să vă ţină mai mult şi de care veţi fi foarte mândri şi fericiţi.

Nu ezitaţi să îi contactaţi pe cei de la Laptop Garage sunt sigură că vă vor ajuta şi pe voi, aşa cum m-au ajutat şi pe mine în alegerea cea mai bună a componentelor pentru un nou laptop, unul... tunat..
Sună bine, nu?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu