19 martie 2015

Goana după ochelari de soare de la Optica Shade


Deşi pot părea puţin cam înapoiată, până acum câteva luni nu prea mă interesa calitatea ochelarilor de soare ci mai mult cum arătau. Îmi cumpăram şi câte 10 perechi dacă îmi plăceau cum îmi stau, dacă erau în „trend” şi dădeam câte 15-20 lei pe o pereche, adică o sumă modică.
Acum 6 luni, venind din Antalya înapoi în România mi-am dat seama de un lucru: ochelarii de soare sunt extrem de importanţi. Nu ştiam de ce mă ustură ochii şi de ce mi-au apărut riduri mici pe frunte. M-am consultat cu un doctor care m-a întrebat direct:” Stai la soare? Ai contact mult cu soarele?” I-am spus că vin din Antalya, că acolo lucrez.
Mi-a spus: „Aaaaa, e clar! Acolo soarele e mult mai puternic!”
Şi uite aşa am aflat eu cauza suferinţelor mele: ochelarii de soare de proastă calitate.
Ce a urmat e greu de descris... timp de 6 luni am căutat o pereche de ochelari de soare bună, care totuşi să nu fie extrem de scumpă. De fiecare dată când intram într-un magazin de optică mă loveam de preţurile exorbitante, uneori aberante: 2200 de lei o pereche de ochelari polarizaţi!?
Mă conformasem ideii de a continua în acelaşi stil, de a avea şi mai multe riduri şi probleme şi mai mari cu ochii pentru că nu îmi permiteam să cheltuiesc mai mult de un salar şi jumătate pe o pereche de ochelari de soare, indiferent cât de buni ar fi fost ei.
Asta până în momentul în care am găsit Optica Shade care mi-a luminat viaţa! Un magazin online care vinde outlet ochelari de soare originali!!




Ochelarii de soare Ray Ban, care iniţial au fost concepuţi exclusiv pentru bărbaţi, acei ochelari Aviator, ca mai apoi în 1952 să apară ochelarii Wayfarer, cu rame din plastic. Aceştia au devenit un succes peste noapte, au creat o nouă modă şi „isterie” în rândul femeilor în ciuda faptului că inițial, marca era una mai degrabă dedicată bărbaților.


Nici nu visam să îmi pot cumpăra ochelari de soare de la această firmă renumită, ochelari care în trecut erau purtaţi doar de actori celebri de la Hollywood, precum Bob Dylan, Andy Warhol și James Dean până la Marlyn Monroe și John Lennon.
Norocul îmi surâde şi zeiţa Fortuna mă ajută să îmi achiziţionez o pereche de Ochelari Ray Ban WAYFARER POLARIZAŢI RB2140 901/58

 Reducerea este semnificativă iar pe această pereche de ochelari de soare am dat doar 449 de lei. Dacă nu mă credeţi priviţi mai jos:





Desigur, cum gusturile diferă poate vouă o să vă placă altceva decât ce mi-am comandat eu, dar nu vă faceţi probleme, Optica Shades oferă o gamă de produse extrem de variată:





Acum sunt fericită şi mândră cu noua mea pereche de ochelari de soare pe care o port nu doar vara ci şi iarna. Poate nu ştiaţi dar ochelarii de soare nu sunt concepuţi doar pentru sezonul cald ci şi pentru cel rece. Ochelarii de soare sunt o necesitate chiar şi iarna, iar lipsa acestora, mai ales atunci când zăpada este peste tot în jurul nostru, ne poate provoca diferite afecţiuni la nivel ocular.

Ochelarii comandaţi au venit împreună cu un toc din piele Ray Ban care mă ajută să îmi apăr noua achiziţie de orice fel de zgârieturi, un manual cu instrucţiuni de utilizare şi întreţinere şi o lavetă de curăţare profesională Ray Ban. Ce îmi pot dori mai mult?

Recomand cu căldură Optică Shades, un magazin online serios, cu produse de calitate, care pune pe primul loc clientul, îi oferă tot sprijinul de care are nevoie într-un mod profesional cum puţini dau dovadă.
V-am convins? Voi ce alegeţi? O marcă oarecare specializată pe ochelari de soare de slabă calitate sau un model gândit de un designer de modă pe care îl puteţi găsi doar la Optica Shades?






2 comentarii:

  1. Vreau si eu o pereche...arata superb..de la optica Shades imi pot procura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact Viorel..doar la Optica Shades poti gasi ochelari de soare buni si calitativi si frumosi.

      Ștergere