29 martie 2015

Nunta perfecta cu Karin Events


În ziua de azi, nunta a devenit mai mult decât o unire între soţ şi soţie. Fiecare mireasă vrea să aibă o petrecere unică şi îşi doreşte ca oaspeţii să îşi amintească de ea în anii care vor urma.
Cuplurile încearcă să creeze o recepţie cu fler, care să reflecte personalitatea lor și să împărtăşească povestea lor de dragoste. Uneori, începerea planificării pare imposibilă şi multe femei se „lovesc” atunci când vine vorba de detalii. 




Dacă stăm să ne gândim, la noi a apărut destul de recent acest fenomen al unui organizator pentru nunţi. În 1981 căsătoria prințului Charles cu Lady Diana Spencer a fost evenimentul care a pornit „marea nunta” şi de atunci a pornit frenezia organizării profesionale a nunţilor.



Ei bine, acum avem şi noi în România soluţia perfectă pentru o nuntă perfectă. Au apărut firme care au ca sigla: organizare nunta. Trebuie doar să apelaţi la un wedding planner dar nu orice wedding planner ci pe cei mai buni în domeniu si anume KARIN EVENTS.


Dacă vă gândiţi că nu aveţi nevoie de ajutor în planificarea nunţii înseamnă că veţi lăsa catastrofa să se întâmple. Chiar dacă aveţi idei fantastice şi doriţi să le puneţi în aplicare singuri, nu veţi reuşi pentru că aveţi nevoie de orientare şi îndrumare, care poate veni doar de la specialişti.

Şi ca să vă demonstrez că aveţi nevoie de un wedding planner, o să vă explic mai bine ce înseamnă acest lucru şi ce fac ei de fapt:

Vă ajuta să creați tipul de nuntă pe care o doriți. Vă ajuta să creați o viziune și o aduce la viață.


PLANIFICARE NUNTA - ORGANIZARE ŞI COORDONARE:

·         Prima întâlnire este gratuită
·         Contact nelimitat pe email şi la telefon
·         Planificarea bugetului
·         Crearea şi implementarea conceptului nunţii
·         Selecţia locaţiilor potrivite pe baza conceptului nunţii
·         Vizitarea locaţiilor selectate împreună cu mirii
·         Negocieri cu furnizorii şi revizuirea contractelor cu aceştia
·         Căutarea furnizorilor potriviţi şi întâlniri cu aceştia
·         Restaurante sau firme de catering (inclusiv planificarea meniului conform conceptului nunţii)
·         Florarii şi firme de aranjamente
·         Muzica şi divertisment
·         Fotografi
·         Cameramani
·         Cofetarii sau maeştri cofetari
·         Preoţi sau oficianţi de ceremonii
·         Transport
·         Consiliere în alegerea ţinutelor (inclusiv prezenta la probe)
·         Selecţia invitaţiilor, mărturiilor, meniurilor, cardurilor de aşezare, numerelor de masă
·         Selecţia decoraţiunilor şi accesoriilor tematice
·         Confirmarea prezenţei invitaţilor
·         Organizarea şi coordonarea repetiţiei nunţii
·         Aranjamente pentru invitaţi
·         Transport
·         Rezervări la hotel
·         Informaţii necesare pentru cununia civilă, religioasă şi schimbarea de nume
·         Site-ul nunţii
·         Lecţii de dans
·         Eticheta
·         Template pentru aranjarea invitaţilor la mese
·         Crearea calendarului nunţii, itinerariului şi cronologiei




PREGĂTIREA PENTRU ZIUA NUNŢII:
·      Întâlnirea iniţială pentru a explica procesul de organizare şi coordonare
·      O întâlnire de o oră cu mârâi, cu o lună înaintea nunţii, pentru a determina cronologia evenimentului, pentru a primi lista de contacte a furnizorilor şi a listei de contacte în caz de urgenţă pentru toţi cei implicaţi în nuntă, inclusiv părinţii.
·      O întâlnire de o oră, cu 2 săptămâni înaintea nunţii, pentru a confirma ultimele detalii, cronologia evenimentului, lista de contacte de urgenţă, lista de invitaţi şi lista de plăţi care trebuie făcută în ziua nunţii
·      Organizarea repetiţiei nunţii şi prezenţa timp de o oră la repetiţie
·      Crearea itinerariului nunţii şi împărţirea acestuia către invitaţi la repetiţia nunţii

ZIUA NUNŢII:
·         Coordonarea nunţii de către wedding planner-ul principal şi, dacă este nevoie, de o asistentă (În funcţie de complexitatea nunţii pot fi angajaţi mai mulţi asistenţi)
·         Coordonarea furnizorilor conform instrucţiunilor voastre fie în persoană, fie prin telefon (în funcţie de situaţie), astfel încât să asistăm furnizorii în orice probleme său întrebări.
·         Coordonarea petrecerii
·         Coordonarea furnizorilor în aranjarea decorului pentru ceremonie şi petrecere
·         Organizarea şi distribuţia florilor
·         Crearea itinerariului nunţii şi împărţirea acestuia către invitaţi la repetiţia nunţii
·         Acces la Kit-ul de urgenţă
·         Verificarea fiecărui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei
·         Asistentă la aranjatul ţinutelor
·         Aranjarea numerelor de masă, cardurilor de aşezare şi mărturiilor conform instrucţiunilor voastre
·         Coordonarea divertismentului şi a tuturor anunţurilor/evenimentelor pe parcursul recepţiei
·         Plata facturilor finale către furnizori (şi a unei atenţii către ei, dacă doriţi să le oferiţi)
·         Suntem pregătiţi să ne ocupăm de orice situaţie de urgenţă care poate apărea



Cred că nu aveţi nevoie de mai multe argumente sau motive pentru care să angajaţi un wedding planner pentru nunta dvs. Sunt sigură că v-am convins pentru că eu una sunt sigură că voi apela la KARIN EVENTS în momentul în care mă voi decide să fac pasul cel mare şi anume să îmi leg destinul iar Karin Events va fi zâna cea bună, care se va ocupa de nevoile mele şi va crea o lume de basm iar  povestea nunţii mele va ramane în istorie.