21 februarie 2016

Uleiul minune-partea a 2-a

Buna dragii mei,
Primul articol despre produsul pe care urmeaza sa vi-l preznt l-am scris in iunie 2015. Articolul trecut in puteti gasi aici.
Acum revin cu un al doilea articol despre “uleiul minune” deoarece l-am folosit o perioada indelungata de timp si doresc sa vi-l prezint din nou.
L-am avut in Turcia si l-am adus in Romania. Cand s-a terminat am mai cumparat o sticluta deoarece am fost extrem de multumita de produs.

Intr-adevar costa destul de mult dar pe mine m-a tinut foarte mult sticluta primita prima oara. Este extrem de concentrat si se poate si dilua.
Eu nu l-am diluat niciodata cu apa deoarece si-a facut mai bine efectul fiind asa de concentrat.
Puneam doar o picatura si gata, simteam deja cum isi face efectul.
La ce l-am folosit?
In primul rand, cand simteam ca imi iese un cos sau daca imi aparea ceva pe fata, imediat puneam o picatura de ulei din arbore de ceai si pana dimineata nu se mai vedea cosul. Si va spun adevarul!
Aveti grija, fiind foarte concentrat miroase foarte mentolat si sa evitati contactul cu ochii. Este posibil sa va usutre ochii daca aplicati solutia pe frunde sau pe obraji, in apropierea ochilor. Asa ca, cel mai bine este sa stati cu ochii inchisi cateva minute pana dispare efectul.
Miroare bine, dar puternic, asa ca sa nu va speriati daca in toata camera va mirosi a mentol...
L-am mai folosit atunci cand mi-au mai aparut mici bubite sau cand m-am taiat sau am avut vreo rana.
L-am folosit cand am fost piscata de tantari.
Imediat simteam cum isi face efectul. Cateodata puneam picatura pe piscatura dar nu aveam cum si dadeam si pe pielea neafectata. Simteam pur si simplu cum acolo unde am fost piscata de tantar ceva se „misca” adica isi facea efectul.
Daca doriti sa achizitionati un astfel de produs puteti intra pe pagina ThursdayPlantation 
Va recomand cu caldura acest ulei care pentru mine a ramas tot magic si un ulei minune.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu