25 decembrie 2017

A Christmas Prince - un film 2017 pentru sarbatori, filmat in Romania

În mod normal nu prea scriu review-uri despre filme dar recent, am urmărit unul chiar interesant. Bine, filmul este uşurel dar fiind 2017 este mai bun decât ce am urmărit în trecut.
A Christmas Prince m-a "atras" prin posterul său. Am văzut că filmul este cu actriţa Rose McIver, una din preferatele mele. Rolul lui Rose McIver din iZombie i-a venit ca o mănuşă, a jucat perfect şi acum îmi doream să o văd şi într-un film.




Am urmărit "A Christmas Prince" fără a vedea trailerul înainte (în mod normal nu fac asta) ci doar am citit pe IMBD descrierea.

Surpriza cea mai mare pe care am avut-o a fost să văd Castelul Peleş . Neştiind unde a fost filmat prima mea reacţie când am văzut peisajul de munte a fost:"oau, ce frumos, e prin Elveţia filmat". Apoi, când am văzut Castelul Peleş am încremenit. Oau, rămăsesem mută, fără cuvinte.

Poate am urmărit cu mult mai multă atenţie filmul şi datorită faptului că a fost filmat în România.

Imaginile din A Christmas Prince au fost filmate la: 

  • Castelul Peleș,(scene ample de zi și de noapte cu exteriorul)

  • Aeroportul Aurel Vlaicu,(În film se numește Aldovia International Airport)


  • Palatul Bragadiru (scenele din momentul balului regal)


  • Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila,în amfiteatru (pentru scenele cu întrunirile parlamentului din Aldovia)


  • Muzeul Național Cotroceni



Acţiunea filmului este una interesantă, Amber este o jurnalistă trimisă de ziarul unde lucrează să descopere unde este prinţul Richard (prinţ al Aldoviei) şi să scrie picanterii despre acesta. Amber intra "undercover" în castel că profesoara prinţesei Emily.

Peisajele din filmul "A Christmas Prince" sunt superbe şi mă întreb oare când s-a filmat la noi pentru că filmul este 2017.



Peisajele din filmul "A Christmas Prince" sunt superbe şi mă întreb oare când s-a filmat la noi pentru că filmul este 2017.

A Christmas Prince este o comedie romantică şi chiar a avut unele secvenţe haioase, uneori am râs cu lacrimi la unele scene.

Pentru aceste sărbători pot recomanda cu încredere acest film, A christmas Prince, o producţie Netflix.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu