23 decembrie 2017

Surpriza frumoasa

După cum bine ştiţi, în trecut am fost aleasă pentru a testa produsele Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil. Am scris şi un articol pe care îl puteţi citi aici: http://gabbella28.blogspot.ro/2017/04/schauma-nature-moments-honey-elixir.html

Zilele trecute am primit un mail de la #Buzztore şi a fost una dintre cele mai frumoase surprize din această iarnă.

Mesajul suna astfel:

„Anul acesta ai fost un BUZZer foarte harnic, participând activ la campaniile de testare Schwarzkopf (Schauma sau Color Expert). Iată de ce, ne face plăcere că, împreună cu Schwarzkopf România să îţi oferim un cadou numai bun de pus sub brad - un set de şampon şi balsam Schauma Nature Moments, gamă de îngrijire a părului cu extracte naturale.”

M-am bucurat extrem de mult deoarece am fost extrem de mulţumită de Schauma Nature Moments.

A sosit ziua mult aşteptată şi am primit coletul: 



Surpriza a fost şi mai mare deoarece cadoul era ambalat atât de frumos încât pur şi simplu îmi era milă să îl desfac.


Mai întâi am făcut poze şi apoi, cu grijă şi emoţie l-am desfăcut.



De data aceasta am avut ocazia de a încerca Schauma NATURE MOMENTS Mediterranean Olive Oil & Aloe Vera.

Şamponul şi balsamul Schauma NATURE MOMENTS MEDITERRANEAN OLIVE OIL & ALOE VERA sunt potrivite pentru părul deteriorat cu vârfurile despicate. Uleiul de măsline, un binecunoscut secret de înfrumuseţare, hidratează părul şi îl face mătăsos, în timp ce plantă de aloe vera, bogată în aminoacizi, vitaminele A şi C şi acid folic, îl face să strălucească. Mai mult decât atât, formula Schauma NATURE MOMENTS MEDITERRANEAN OLIVE OIL & ALOE VERA reduce ondularea şi ruperea părului şi previne apariţia vârfurilor despicate, redându-i moliciunea şi aspectul sănătos de la rădăcina până la vârfuri.

Mulţumesc #buzzschauma #naturemoments şi vă doresc un Crăciun Fericit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu