27 iunie 2016

Wow, am ajuns în Rai?



După cum bine ştiţi, nu sunt adepta ultimei tehnologii. Nu deţin un iPhone (da, am 25 de ani şi nu am iPhone), nu am tabletă, nu am plasmă... nu pentru că nu mi le-aş permite (aş face un efort financiar şi tot mi-aş cumpăra, măcar un gadget) dar nu le-am văzut utilitatea.
Ok, telefon am, nu de ultima generaţie dar sunt posesoarea unui smartphone.
Am mare grijă de el, aşa sunt eu, protectivă cu lucrurile personale. După ce am cumpărat acest smartphone la nici două zile am observat o zgârietură. Nu înţelegeam de unde a apărut acea zgârietura. Nu era posibil! Nu am scăpat telefonul pe jos şi practic nu avea cum să se zgârie. Asta până când o prietenă mi-a spus că sigur de la cerceii din ureche mi s-a zgâriat.
Ok, deci putem zgâria telefonul cu nişte cercei? Se pare că da.
Am căutat pe internet tot felul de sfaturi cum putem “scăpa” de aceste zgârieturi şi am încercat leacuri băbeşti. O să vă dau un singur exemplu: cu o soluţie combinată cu apă şi praf de copt. Credeţi că zgârietură a dispărut miraculos?
Nici vorbă de aşa ceva.
Ok, atunci am zis că este cazul să apelez la nişte specialişti. Aşa am ajuns sa gasesc WowFixit  şi pot spune că am ajuns în Rai.



Chiar dacă nu deţin ultimele gadget-uri apărute, asta nu înseamnă că nu sunt informată în materie de ce apare nou.
Dar WowFixit sincer este ceva.. Wow...
Oferă o protecţie invizibilă, nu doar telefonului mobil ci şi altor echipamente.
WowFixit nu lasa bule, este antibacteran, se poate aplica pe orice dispozitiv, are vivacitate îmbunătățită, este invizibil, este ultra-rezistent la zgârieturi, are termen de utilizare (până la 1 an), o aplicare uşoară şi merge folosit chiar şi pe ochelarii de soare sau de vedere.
Am nevoie de mai mult? Nu, nici nu cred că se poate mai mult.
A apărut recent, mai exact pe 18 mai 2016 şi se poate comanda online, dar va fi disponibil și în punctele de vânzare din București și din toată țara.
 WowFixit este un produs revoluționar şi îi are ca ambasadori în România pe Daniel Buzdugan și Mihai Morar.
Cum aplicăm soluţia WowFixit?
Extrem de simplu. Dacă nu mă credeţi vizualizaţi videoclipul de mai jos:



Cred că un astfel de produs ne-ar fi util tuturor, chiar şi bunicilor, de ce nu?!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu