29 iulie 2018

Cum să fii în formă cu Fit1




Este important să se mănânce mese bine echilibrate și nutritive pentru o viață sănătoasă și adecvată. Cu toate acestea, în timp ce auzim atât de des cuvântul "nutritiv", mulți dintre noi nu știm de ce substanțele nutritive sunt atât de importante. Organismul uman nu poate funcționa fără substanțe nutritive esențiale, cum ar fi proteinele, vitaminele și mineralele. Corpul uman este complex și este ca o mașinărie care realizează un număr de procese inimaginabile în fiecare secundă, permițându-i să susțină viața zilnică.
Nutrienții sunt obligați să efectueze sarcini de bază ale organismului, cum ar fi reglarea funcțiilor metabolice, furnizarea de energie corpului și construirea sau repararea țesuturilor și a celulelor.
Începerea unei noi călătorii în lumea fitness-ului poate fi intimidanta, iar cu sutele de suplimente de antrenament diferite disponibile pe piața astăzi, procesul nu a devenit mai uşor. Totuşi, în România magazinul Fit1.ro, comercializează produse adresate sportivilor sau celor care doresc să se menţină în formă.
1) Proteina
Acesta este cel mai evident și cel mai important element din listă. Proteină este importantă pentru multe dintre funcțiile esențiale ale organismului, inclusiv repararea și sinteza țesutului muscular. Acest lucru este important deoarece muşchii se descompun în timpul antrenamentelor și organismul răspunde prin folosirea proteinei pentru a repara și sintetiza nou țesut muscular, determinând creșterea mărimii și forței musculare pe care o observați după câteva săptămâni de exerciții regulate. Prin urmare, pentru a profita de avantajele antrenamentului și pentru a promova creșterea musculară, este esențial să ingerați cantitatea potrivită de proteine: Rice Protein Powder, Whey Protein sunt doar câteva dintre exemple. Pe fit1.ro găsiţi urmatoarele categorii de proteine:
  • Cazeine
  • Isolates
  • Matrice de proteine
  • Proteine vită
  • Proteine de ou
  • Proteine din zer
  • Proteine lăptoase
  • Proteine lichide
  • Soia protein

Puteți obține proteine din multe surse diferite, dar suplimentele de proteine reprezintă o modalitate convenabilă de a vă asigura că obțineți cantitatea potrivită de proteine fără a adăuga grăsimi suplimentare sau carbohidrați.
2) Fish oil

Consumul de pește este indicat, deoarece conține o omega-3, un acid gras care oferă o gamă largă de beneficii pentru sănătate - poate ajusta nivelul colesterolului şi îmbunătăţeşte metabolismul grăsimilor, sprijină sănătatea oaselor şi ajuta la reglarea stării de spirit. În plus, unele studii au arătat că dietele bogate în uleiuri de pește (fish oil)  sunt asociate cu o creștere a forței musculare, a performanței fizice și a funcției pulmonare în timpul exercițiilor fizice, făcându-l un supliment alimentar excelent pentru cei care doresc să-și optimizeze antrenamentele.
3) Înaintea antrenamentului - preworkout
Suplimentele pentru antrenament sunt menite să vă pregătească pentru antrenament prin îmbunătățirea focalizării, a energiei și a rezistenței, ceea ce face ca pre-antrenamentele să fie o opțiune excelentă pentru începătorii care doresc să creeze obiceiuri bune și să profite la maximum de sesiunile de exerciții. O mulțime de suplimente Pre-workout conțin cafeină ca ingredient principal pentru creșterea performanței.
4) După antrenament
Suplimentele post-antrenament sunt menite să susțină capacitatea organismului de a se recupera după un antrenament și vă pot ajuta să profitați pe deplin de avantajele muncii voastre.
Post-antrenamentele conțin, de obicei, ingrediente menite să promoveze recuperarea organismului prin completarea nutrienților pierduți în timpul exercițiilor fizice. Ingredientele cheie includ proteine pentru a ajuta la refacerea musculaturii, ingrediente hidratante pentru a stinge setea și a umple electroliții, precum și carbohidrați simpli pentru a lupta după epuizarea antrenamentului.

5) Vitaminele
Există 14 tipuri de vitamine esențiale în corpul nostru și pot fi împărțite în două categorii - grăsimi solubile și solubile în apă. Grăsimile solubile precum A, D, E și K sunt stocate de organism, în timp ce vitamine solubile în apă, cum ar fi colină, vitamina C, biotina sunt excretate de organismul nostru în cazul în care există un exces.
Vitamin B12 este o vitamină solubilă în apă, care ajută la crearea de globule roșii și ajută organismul să utilizeze în mod optim calorii. De asemenea, sprijină producția de energie prin transformarea alimentelor în energie. Să nu uităm şi de restul de vitamin extreme de importante: Vitamin A, Vitamin B, Vitamin B1, Vitamin B6 Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K.