29 iulie 2018

Secretele unui somn perfect



 Îmi place somnul, dar somnul nu mă mai iubește. 

Sunt mereu obosită, mă trezesc de mai multe ori în fiecare noapte, experimentez atât transpirații nocturne, cât şi vise de stres, iar încercările multiple de a deveni o persoană matinală se încheie cu un dezastru total. Recent, am decis să realizez o intervenție asupra mea, pentru a-mi forma niște obiceiuri sănătoase de somn.
Am citit articole despre igiena somnului, care este în esență un set de obiceiuri pe care le puteți adopta pentru a maximiza somnul sănătos. De asemenea, am analizat obiceiurile recente de somn şi lucrurile pe care le fac înainte de a mă culca.
Regula nr. 1: Rămân la aceeaşi oră de culcare şi trezire

Trezirea la aceeaşi oră în fiecare zi este crucială pentru stabilirea unui program coerent de somn-trezire. Prin urmare, timpul de culcare ideal depinde în totalitate de obiceiurile pe care le am. Încerc să dorm minim 7 ore pe noapte.
Regula # 2: Evit telefonul înainte de culcare

Telefonul mă agita întotdeauna şi nu îmi era somn deloc după ce butonam la telefon. Apoi mi-am dat seama că ecranul aprins îi spunea creierului să rămână treaz şi acest lucru mă împiedica să adorm.
Regula 3: Am eliminat cofeina seara

Orice produs care conţine cofeina este bine de evitat seara. Cola, cafeaua chiar şi ceaiul negru mă făcea să nu pot adormi seara. După ce am decis să renunţ la cofeină seara mi-a fost mult mai uşor să adorm.
Regula 4: O saltea perfectă

Nu contează dor cum dormi dar şi unde dormi. Cu toţii dormim în pat dar cu siguranţă avem saltele diferite. Salteaua Amber și despre proprietățile acesteia mi-au uşurat viaţa şi mi-au făcut somnul mult mai liniştit. Amber еste o saltea cu două fețe de cea mai înaltă clasă, realizată după o tehnologie hibridă, din spumă cu chihlimbar АmberFoam® brevetată, cu spumă HR cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spumă cu memorie de calitate avansată și sistem ortopedic Pocket spring. Spuma cu chihlimbar elimina tensiunea din corp, m-a ajutat să adorm mai repede, mai profund şi să mă trezesc plină de energie. Există şi programul de testare de 100 de nopți pe care cei de la Amber Mattress ți l-au pregătit dacă accesezi pagina https://www.ambermattress.ro/de-ce-amber.
Regula 5: Mi-am optimizat dormitorul pentru somn
Dormitorul meu acum este întunecat, liniştit şi la o temperatură constantă. Fac de cel puţin 2 ori pe săptămână curat în dormitor pentru a elimina orice sursă de praf, astfel pot dormi mult mai liniştită.
Regula 6: Îmi fac timp pentru mine înainte de culcare

Rutina înainte de culcare mă ajuta să îmi liniştesc mintea şi să îmi „îmbogăţesc” corpul. Unii oameni preferă să mediteze înainte de culcare, alții să scrie într-un jurnal, să asculte muzică. Eu prefer să citesc o carte bună.
Cu obiectivele mele bine stabilite, am început săptămâna plină de energie după un somn perfect. Voi ce faceţi pentru a reuşi să dormiţi bine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu