29 iulie 2018

Marele 5-0



Marele 5-0 se poate apropia repede, poate mai repede decât ne-am gândi sau am crede.
Deși vârsta este doar un număr, oricine când împlineşte vârsta de 50 de ani trebuie să o sărbătoreasca într-un mod unic. Până şi Galbena de Odobeşti din gama Vincon sărbătoreşte în stil mare, lansând o ediţie specială cu o etichetă restilizata a produsului -Galbena de Odobești – Ediție Aniversară.
Dacă ar fi să mă gândesc la sărbătorirea aniversării mele de 50 de ani cu siguranţă ar arăta diferit faţă de petrecerea pe care am avut-o la 20 de ani deoarece aş dispune şi de mai mulţi bani şi de o încredere suplimentară.
O persoană care trăit 50 de ani pe acest pământ și când ajung la acea etapă a zilei de naștere, există motive pentru o sărbătoare minunată. O zi de naștere la 50 de ani este una dintre cele mai importante zile de naștere pe care o are o persoană în viața lor, este o piatră de hotar și o realizare, iar persoana pe care o onorăm merită cele mai bune lucruri.
Cum ar arăta aniversarea mea la 50 de ani?
Muzica
 Este important să nu am în playlist doar melodiile care au fost populare atunci când eu am fost tânără, e posibil să fi urât anumite melodii.De asemenea nu aş decora cu lucrurile din epoca trecută a tinereții mele.
Ceva diferit  

Mi-aş dori să fac ceva diferit la petrecere. De exemplu să realizez o montare video special pentru această ocazie. Aş colecta toate fotografiile din tinerețe plus videoclipuri ale momentelor speciale - prima zi de naștere, ziua nunții, ziua în care am avut primul copil etc. Şi aş încerca să îmi amintesc toate aceste momente speciale.
Locație
Locaţia ar fi extrem de importantă atunci când îmi voi sărbători ziua de naştere la 50 de ani deoarece este o amintire vitală pe care o voi preţui toată viaţa. De accea mi-aş dori să optez pentru o locaţie personală, care să îmi trezească amintiri plăcute.
Mâncarea şi băutura

Probabil când voi ajunge aproape de 50 de ani voi mânca mai sănătos şi automat voi vrea că petrecerea să aibă o tematică sănătoasă când vine vorba de mâncare. Atunci cu siguranţă voi avea grijă mai multă de sănătate şi mă voi feri de zahăr. Aşa că automat voi vrea alimente sănătoase, cum ar fi nişte salate gustoase şi prăjituri fără zahăr. Bineînţeles că din categoria băuturi nu vor lipsi Sigillum Moldaviae, Mirabilis Machina, Ambrosio, Rosé Far Niente, Vinoteca, Comoara Pivniţei, Oenoteca, Egregio, Rosé Vérité, Beciul Domnesc Grand Reserve, branduri celebre de din din portofoliul Vincon.
 Divertisment/Animaţie
Totuşi la 50 de ani sper să fiu la fel de vioaie şi sprintena cum este mama mea acum. Sper să dansez până mă dor picioarele, să ne distrăm la maxim, să am o echipă de animaţie care să ne distreze.

Voi cum visaţi să vă petreceţi aniversarea zilei de naştere la 50 de ani?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu