18 octombrie 2015

Nonconformista

După cum bine mă cunoaşteţi ştiţi că sunt o persoană nonconformistă şi cam întotdeauna trebuie să ies în evidenţă cu ceva. Câteodată sunt diferită faţă de ceilalţi şi fac lucrurile „pe dos”. Cei din jur reuşesc uneori cu greu să mă înţeleagă, pentru că uneori este imposibil să mă înţeleagă sau să afle ce gândesc sau ce simt cu adevărat.
Anul acesta am arătat-o cel mai bine.
Pe când colegii mei mergeau şi se distrau eu preferam să vizitez. Acesta este primul exemplu.
Al doilea, şi cel mai bun exemplu este legat de... sport.
Sunt o persoană activă, energică dar pentru că majoritatea prietenilor ori mergeau la fitness, ori alergau, ori jucau tenis, ori înotau, ori se dădeau cu skateboardul etc. Eu am decis că trebuie să fiu diferită de ei şi am ales un sport mai... neconvenţional... mai deosebit, mai ciudat şi nu foarte popular la noi în ţară şi anume: GOLFUL.
Sezonul acesta am avut foarte mulţi turişti care mi-au cerut ajutorul legat de rezervarea la golf, hotelul nostru neavând teren propriu, am ajuns să acumulez ceva „experienţă” şi să mă familiarizez cu noţiunea de golf.
Nu trebuie să vă spun cum am reacţionat la început când turistul mă întreba de „tea-time” şi eu mă gândeam la ceai sau când zicea ceva de „handicaped” mă gândeam că este... handicapat :)))) Nu râdeţi, vă rog! Era ceva normal! Era prima oară când mă „loveam” de aceşti termeni de golf... şi nu este aşa de simplu precum pare...

Totuşi... este un sport costisitor şi după ce am început să înţeleg puţin ce înseamnă golful.. m-am „lovit” de un mare impediment şi anume: încălţăminte golf .

Una dintre cele mai importante „piese” de echipament de care aveţi nevoie ca să jucaţi golf nu este geanta... este vorba de.. picioare... şi anume... pantofii de golf...

Eu habar nu aveam.. credeam că pot intra pe teren cu adidaşii mei pe care îi port zilnic şi să merg să joc... dar.. no way...
În timp, m-am documentat, am întrebat în stânga şi în dreapta şi am aflat că nu există un singur tip de pantofi/papuci de golf. Cei mai cunoscuţi sunt ceu cu crampoane din oţel şi talpă din piele. Dar.. ăia sunt pentru profesionişti...
Majoritatea golferilor prefera papucii de la firme renumite cum ar fi Adidas, Nike sau Puma. Boutique Mall va pune la dispoziţie 188 produse din categoria Încălţăminte Golf. Şi fiţi siguri, sunt originale.
Aaaaa... pardon. Nu v-am spus despre Boutique Mall? Nu... am uitat.. păi cu asta trebuia să încep... Boutique Mall este site-ul pe care l-am descoperit când am revenit în România şi de unde planific să îmi cumpăr pentru următorul sezon papuci pentru golf. Ei oferă echipamente sportive pentru profesioniști... deci şi dvs puteţi găsi ceva ce vă doriţi de mult la un preţ accesibil şi vă puteţi procura un produs original garantat.
Să nu vă „speriaţi”. Chiar dacă nu sunteţi „ciudaţi” ca mine, pe Boutique Mall găsiţi în secţiunea Sporturi tot ce aveţi nevoie,
Şi ca să vă amuz puţin o să adaug în final un videoclip ca să vă imaginaţi cum o să arăt eu când voi juca pentru prima oară în viaţa mea golf:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu