19 octombrie 2015

Norocul incepatorului

Ştiţi cum se zice.. „norocul” începătorului.
Într-o zi ploioasă şi friguroasă, eu cu prietena mea am rămas cu maşina în mijlocul drumului.
Eu nu am carnet.. încă... deci nu mă pricep deloc la maşini... habar nu am cu ce se mănâncă... dar nu aveam de gând să împing la maşină.. asta e clar!
Am căutat cel mai apropiat service, a sunat ea nişte prieteni şi am reuşit să îi băgăm maşina în service...
I-au găsit cei de la service „miezul” problemei şi i-au spus că maşina are nevoie de mai multe piese auto noi ... normal, şi maşina este ca omul: noi ne cumpărăm îmbrăcăminte nouă, maşina are nevoie de piese auto.
Şi uite aşa, eu cu prietena mea am început să umblăm şi să căutăm piesele necesare... bineînţeles că acum am devenit „expertă” în ceea ce priveşte piesele auto şi mă gândesc chiar să fac şcoala de şoferi după experienţa aceasta hahaa.
Bineînţeles că a fost o idee foarte proastă să căutăm în tot oraşul magazine care vând piese auto... într-un magazin nu aveau o piesă, în celălalt le aveau pe toate dar nu pentru maşina ei, în altul erau extrem de scumpe şi prietena mea mai avea un pic şi exploda..
Zicea că nu are cum să îşi lase maşina în service atâta vreme şi că trebuie să găsească piesele necesare.
Bineînţeles că eu, că o prietenă bună ce sunt i-am venit în ajutor cu soluţia perfectă şi anume i-am sugerat să cumpere de la cel mai bun magazin care vinde piese auto online 
La început a fost reticentă, a zis că ok, îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi câte şi mai câte le-a cumpărat de pe net dar acum situaţia e diferită şi are nevoie urgentă de piese.
Am intrat repede pe magazinul online Autohut şi i-am dat vestea cea bună: livrare în 24 de ore la tine acasă sau la service fără să fie nevoie de deplasare.
S-a mirat şi nu i-a venit să creadă că putea avea toate piesele în mai puţin de o zi şi la service.. asta da veste bună.
Bineînţeles că a fost interesată şi de preţ şi am asigurat-o că AutoHut are preţuri cu până la 70% mai mici în online deci nu are rost să caute alt site care să vândă aceleaşi produse dar mai scumpe.
Ok, zis şi făcut, simplu şi rapid. Mai rapid de atât nu cred că se putea, sincer.
Bineînţeles că m-a pupat şi m-a îmbrăţişat şi nu ştia ce să mai îmi facă pentru ideea mea genială pe care am avut-o...
Şi cât ai zice peşte maşină a fost că nouă.
Acum se mândreşte cu maşina ei şi zice că merge mai bine ca înainte deoarece piesele auto sunt calitative şi maşina ei chiar avea nevoie de o... schimbare.
Voi aveţi nevoie de o schimbare?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu