15 octombrie 2015

Trist...chiar tragic...dar...putem sa incercam sa zambim...avem solutia la indemana...

Trist... mă simt tristă... m-am întristat... m-am deprimat chiar după ce am vizionat acest filmuleţ şi în afară de acesta mai sunt şi altele... vă invit şi pe voi să vizionaţi videoclipul de mai jos:





Cel mai recent studiu de piaţă arată că în 2014, românii au folosit, în medie, puţin peste un tub de pastă de dinţi, România fiind în continuare mult sub media europeană, la acest capitol.
Ok, să înţeleg şi să trag concluzia că romanii nu se spala pe dinţi.
Oare oamenii ăştia unde au trăit? Sau unde trăiesc? Cum îi putem ajuta?
De când eram micuţa bunica mea îmi spunea că pentru a mă feri de carii şi de probleme dentare trebuie dimineaţa şi seara obligatoriu să mă spăl pe dinţi şi dacă e posibil şi după fiecare masă...

Păcat că nu sunt reporter că m-aş duce şi aş face un studiu, aşa, de curiozitate când au făcut ultimul detartraj . Cred că m-aş amuza teribil... în primul rând cred că nu ar putea pronunţa cuvântul detartraj, dar să ştie ce este... o Doamne unde am ajuns.

Dacă aceşti oameni nici măcar nu se spala pe dinţi, cred că în viaţa lor nu au vizitat o clinică stomatologică .
Trist... foarte trist...
Se spune:” nu lăsa pe mâine ce poţi face azi”. În legătură cu dinţii mei eu aşa procedez... dacă imediat simt că mă „jenează” ceva fug repede la clinica pentru a nu se agrava problema...
Majoritatea dintre noi avem probabil aceasta fobie, de dentist, de clinici... dar nimeni nu s-a gândit că tehnologia a avansat şi în domeniul stomatologic, ca un detartraj nu se mai face ca pe vremuri ci cu o tehnologie de ultimă oră, cu ultrasunete.
Clinica CrissSmile oferă cele mai bune servicii... nu am încercat multe clinici stomatologice... mi-a fost de ajuns una dar bună...
Prin 2014 a fost o campanie în România, intitulata „Zâmbeşte România”... mă întreb, fiind pe gratis câţi oameni au participat?
Sunt de părere că atunci când investim în noi, în dantura noastră trebuie să avem grijă ce alegem. Nu m-aş duce la un cabinet stomatologic doar pentru că oferă consultaţii gratuite sau cum a fost aceasta campanie, oferea şi detartraj gratuit. Prefer să dau un ban dar să ştiu că în viitor nu voi avea de suferit şi că sunt pe mâini bune.
Nu investesc zilnic în dinţii mei. Nu cred că dvs mergeţi zilnic sau săptămânal la dentist... şi atunci de ce să nu optăm pentru cei mai buni? De ce să ne uităm la ultimul bănuţ şi să fim zgârciţi cu noi de fapt?
Clinica stomatologică  CrisSmile nici măcar nu practica tarife ridicate şi dacă vi se pare prea mult să daţi banii dintr-o dată, îi puteţi da în rate...12 rate fără dobânda...
Sunt de-a dreptul revoltată când văd că nu mai avem grijă de noi, că nu mai investim în noi, că ne lăsăm până când nu mai putem dar nu vă gândiţi că tot noi avem de suferit?
Eu spun să ne gândim de două ori înainte de a lua o decizie legată de noi şi de sănătatea noastră şi sper că articolul meu v-a dat puţin de gândit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu