25 aprilie 2015

Ce? Unde? Cand? Cum?

O să vă povestesc o întâmplare amuzantă, mai degrabă un dialog între mine şi bunica mea.
Ieri dimineaţă, ora 10:00, o sun pe bunica extrem de entuziasmată:
- Buni, am găsit o ofertă „şoc”, de nerefuzat la televizoare 
- Ce ofertă draga mamei?
- Un televizor Samsung, cu diagonală de 28 inch cu reducere 31%
- Scumpa mea, ce înseamnă inch?
- Offf buni, lasă că îţi povestesc eu altă dată... tu îţi dai seama ce te-ar ajuta pe tine un astfel de televizor? Nu ar mai trebui să stai pe scaun, să te îndoi de mijloc ca să vezi serialul tău preferat. Dacă vei avea un astfel de televizor vei putea urmări orice la tv din pat.
- Am înţeles. Şi cât costă o „drăcovenie” de-asta?
- Ţi-am spus buni ca e la promoţie! De la 1.299 ron la 899.
- Asta înseamnă 9 milioane?
- Da buni.
- Vai de mine, dar cum să dai atâta pe un televizor? E prea mult puiul mamei.
- Dar buni, în altă parte sunt mult mai scumpe. Aceasta este o ofertă unică, nu o să ne mai întâlnim cu o astfel de ocazie.
- Dar unde ai găsit tu oferta asta că nu am văzut nicăieri reclamă?
- Pe internet buni, este vorba de Dwyn Shop.
- Vai, dar sunt serioşi? Nu am auzit de ei până acum!
- Da buni, de 10 ani vând pe internet, au şi un magazin unde putem vedea produsul plus că sunt membri ARMO şi Trusted.ro
- Scumpa bunicii, e bine că sunt „vechi” pe internet dar... ştii că eu nu le am cu tehnologia, cu engleza sau cu termenii ăştia noi. Vorbeşte te rog pe limba mea.
- Îmi cer scuze. ARMO înseamnă Asociaţia Romană a Magazinelor Online şi aceştia se ocupă că toate magazinele să respecte Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România iar Trusted.ro este Programul Naţional pentru Certificarea Magazinelor Online din România.
 - Tot nu am înţeles eu exact, dar înseamnă că sunt serioşi după câte denumiri mi-ai înşirat tu acolo.
- Da buni, poţi sta liniştită. În plus avem siguranţă dacă vom cumpăra de la ei că putem plăti ori în magazin, ori după ce verificăm produsul, ori în rate. Plus că... dacă este să comandăm azi, mâine primim televizorul.
- Ei da? Nu cred că mâine!
- Ba da buni! Şi dacă locuiam în Bucureşti, îl primeam azi.
- Cum adică? Dădeai azi comandă şi tot azi primeai produsul?
- Da!
- Bravo lor! Asta da rapiditate... mi-aş dori să primesc şi eu pensia la fel de repede.
- Haha... buni.. m-am uitat şi la ofertele la Electrocasnice 
- Şi?
- Dacă ai şi tu ceva bănuţi puşi deoparte mai putem cumpăra ceva.. tot ieftin..
- Ce anume dragă mamii? Că mie doar sănătate mai îmi trebuie, de altceva nu mai am nevoie de nimic.
- Nu spune că nu ai nevoie de nimic. Este ceva ce îţi lipseşte.
- Ce anume?
- O maşină de spălatŞtii doar cât te chinuieşti să speli în cadă, aplecată cu capul în jos că mai apoi să te doară două zile mijlocul.
- Dar nu m-am plâns niciodată!
- Ştiu, dar văd eu! Plus că la tensiune nu e bine să stai să speli în picioare sau aplecată peste cadă. Luăm şi o maşină de spălat buni!
- Dar cum o vom comanda? De unde ştiu dimensiunile şi dacă îmi încape în baie?
- Stai liniştită buni, la toate se găseşte o soluţie! Din păcate nu putem merge în Bucureşti, unde aveau un showroom, adică... o cameră unde puteai vedea cu ochii tăi maşina de spălat şi televizorul... dar... putem să îi sunăm şi îi vom întreba iar ei ne vor da toate detaliile necesare.
- Eşti sigură că nu se vor supăra?
- De ce să se supere buni? Ei pun pe primul plan clientul şi îţi vor răspunde la orice întrebare, te vor îndruma spre o alegere cât mai bună oferindu-ţi sfaturile de care ai nevoie. În plus, garantează pentru calitatea produselor.
- Deci nu vom avea surpriza să ne trezim cu altceva decât am comandat?
- Nici vorbă şi dacă doamne fereşte va fi ceva în neregulă, vor schimba imediat produsul pe cheltuiala lor.
- Nu ştiu puiul mamii ce să spun, mi se pare cam mult să dăm toţi banii o dată, până la pensia viitoare ce mă fac?
- Buni, o să te ajut şi eu cu bani, televizorul o să fie din partea mea, ţinând cont că imediat se apropie ziua ta de naştere. Şi dacă vrei, tu cumpăra maşina de spălat în rate. Aşa o să fie mai uşor să te ajungi cu pensia.
- Se poate şi aşa?
- Sigur!
- Bine puiul mamii, atunci aşa vom proceda. Mulţumesc mult
- Nu ai pentru ce!

Azi, ora 11:00:
- Alo, da?
- Bună ziua. Aţi comandat produse de la Dwyn Shop?
- Bună ziua, da, am comandat ieri.
- Comandă a sosit. Peste o oră vă găsim acasă?
- Deja a sosit? Oau... da.. mă găsiţi acasă
- Ne vedem într-o oră.
- Perfect, bine, vă mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu