17 octombrie 2017

Competitia Blogathon 2017


Pentru mine BlogAwards este locul unde am ocazia sa scriu.

Scriu din spatele unui calculator si nimeni nu ma cunoaste.

Imi place mult faptul ca oamenii imi pot citi articolele fara sa stie cine se “ascunde” dupa nişte cuvinte.

Din pacate nu am reusit sa fiu consecventa si sa ma inscriu la toate campaniile, ba din potriva, am avut o perioada destul de lunga cand nu am reusit sa scriu nici macar o fraza.

Dar acum am o motivatie serioasa si anume Competitia Blogathon 2017. Este o competitie extrem de interesanta, mai ales pentru cei care au un blog dar uneori intra in pana de subiecte.

Asa ca va invit cu drag sa pariticipati la orice campanie va face cu ochiul! Si va spun de pe acum, sunt destule iar premiile sunt consistente!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu