26 octombrie 2017

Vitamina B 12

Ai suficienta Vitamina B12 in corp? Pentru a ramane sanatosi trebuie sa te asiguri ca  da. Vitamina B 12 face multe lucruri pentru corpul tau.
Poti manca o tona de legume si sa nu obtii suficienta vitamin B 12.
Iata riscurile, simtomele si modalitatile de tratare a unei deficiente.

Vegetarienii și veganii sunt în pericol

Vitamina B12 apare în mod natural în produsele animale. Deci, dacă dieta ta constă în mare parte din alimente pe bază de plante, cum ar fi fructele, legumele, fasolea și soia, sunteți în pericol de a avea  deficiență de vitamin B12.
Veganii - care, prin definiție, nu consumă produse de origine animală - trebuie să ia un supliment sau să consume alimente îmbogățite cu vitamina B12, cum ar fi cerealele pentru micul dejun și boabele.
O bună variantă la care poți apela este B12 Vital, un supliment alimentar proaspăt lansat în România și disponibil în principalele lanțuri de farmacii din țară.



Adulții cu vârsta peste 50 de ani sunt, de asemenea, în pericol


În timp ce îmbătrâniți, stomacul produce mai puțin acid, iar acidul gastric este esențial pentru absorbția B12. Aproximativ unul din 31 adulți cu vârsta peste 50 de ani are lipsa de vitamin B12, estimează Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.
Persoanele în vârstă ,de asemenea, nu mai au mare pofta de mancare si iti pot pierde abilitatea de a absorbi vitamina B12 din alimente, și trebuie să o primească prin suplimente.

Dupa cum am mentionat si anterior, B12 Vital, suplimentul alimentar nou aparut pe piata din Romania WÖRWAG Pharma, o companie germană cu renume foarte bun în piață.

Alimentele și suplimentele vă pot ajuta

Ambele pot ajuta veganii, vegetarienii, adulții mai în vârstă și alții care nu reușesc să absoarbă B12 natural